joi, 21 ianuarie 2010

a ucide ...

am observat ca in ultima perioada ca numarul celor ce mor creste..si creste..
fie ca e vorba de cei ce se sinucid din motive absurde fie ei ce ucid din motive si mai absurde.ma doare.am vazut cazul femeii din iasi batuta cu o cruzime animalica de catre iubitul ei de 60 de ani ametit de bautura..a dezbracat-o si a dat-o afara din casa pe un ger cumplit ...*pentru a muri la ea acasa daca e sa moara*......ma cutremur.mi-e sila de acest om.fiecare particica din mila urla de neputinta.imi stapanesc larimile incercand sa nu ma gandesc cat a suferit aceea femeie,singura,neputincioasa,in frig...ma doare.e absurd..e doar o femeie necunoscuta si departe de mine...dar pe mine ma afecteaza.si ma gandesc ce as deveni daca la randul meu as ucide pe acel om care a ucis?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu